Favoriete Netflix Series

20-02-2019

Foto van Google,

Peaky Blinders

Deze serie heb ik laatst ontdekt en momenteel wacht ik met spanning nieuwe seizoenen af, zo meeslepend en spannend. Ik ben al een CIllian Murphy fan sinds 28 Days Later.. en Breakfast on Pluto, zo'n 15 jaar geleden, maar had mij er al een tijdje niet mee bezig gehouden tot ik zijn naam weer voorbij zag komen.

Andere Series

Andere Netflix series die ik volg of gevolgd heb, en leuk vond, zijn:

  • How to get away with Murder
  • The Blacklist
  • The Killing
  • Dexter
  • Gilmore Girls
  • The Mentalist
  • Narcos
  • The Good Wife
  • House M.D.
  • El Chapo
  • La Casa De Papel
  • Orphan Black

Foto van Google.

© 2003-2019 Ayana Koek/CreAyana. Tenzij anders vermeld.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin