Opkrabbelen

18-03-2019

Afbeelding van Google.

Hoppakee..!

Het is weer even een moeilijke periode geweest, afgelopen Januari viel ik weer in een depressie en heb, na het een week of drie aangekeken te hebben, weer hulp ingeschakeld van de psychiater. Samen hebben wij toen besloten om mijn antidepressiva omhoog te schroeven, met 75 mg, boven op de 225 die ik al nam.

Nou, ik doe het goed op 300 mg voor zover ik merk. Natuurlijk is het nog niet optimaal, maar mijn stemming is aanzienlijk verbeterd en dat keur ik goed. Nu ben ik nog in afwachting van de uitslag van het bloedonderzoek, voor hetzelfde geld zit ik nu te hoog met het medicijn, maar dat hoor ik nog.

In de tussentijd is mijn zoontje zindelijk geworden, overdag - 's nachts heeft hij nog een luiertje, dus dat is ook een mooie vooruitgang want na de zomer gaat hij naar de kleuterklas op de 'grote school.'

Verder ben ik nog steeds op zoek naar een eigen woning, de urgentie is aangevraagd en ik reageer op lotingen, dus ik hoop dat het geluk binnenkort een beetje aan mijn kant staat.

- Ayana

© 2003-2019 Ayana Koek/CreAyana. Tenzij anders vermeld.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin