Materialen

01-03-2018

Materialen

01-03-2018

Stabilo Aquacolor potloden, vind deze erg fijn om mee te werken en gebruik ze ook vaak.

Wat gebruik ik?


Stabilo Aquacolor potloden, vind deze erg fijn om mee te werken en gebruik ze ook vaak.

Derwent Studio kleurpotloden, gebruik deze af en toe.

Mijn trouwe vulpotlood, gebruikt om te schetsen.

Ik teken veel met lijnen en gebruik daarbij vaak mijn Faber Castell ecco pigment pennen.

Faber Castell Pitt Artist stiften, gebruik ik soms.

De Talens Ecoline Brush Pennen heb ik nog niet gebruikt, alleen getest maar niet op het goede papier.

Rembrandt acrylverf, met een verdwaalde Van Gogh, gebruik ik om te schilderen.

Mijn crea bujo waar ik wel eens in teken of handletter.

Deze gebruik ik als planner/agenda.

Deze wacht nog op een doel.

Een scrapbook die ik gebruik als art journal/tekenboek.

Een schetsboek van de Action, alleen valt de kwaliteit van het papier mij een beetje tegen. Ik zal dus mettertijd op zoek gaan naar wat anders.

Mijn kleine collectie washi tape, gebruik ik af en toe om 'saaie' pagina's in mijn bujo op te leuken.

© 2003-2019 Ayana Koek/CreAyana. Tenzij anders vermeld.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin